Aruba Tourism Authority

Samen met het hele team van ATA, ben ik aan de slag gegaan met het creëren van een brochure. We hebben het de inspiratiebrochure genoemd, omdat dat ons doel was: niet informeren zoals een brochure vaak doet, maar inspireren. Door veel foto's en weinig tekst te gebruiken, hebben we dit doel om kunnen zetten naar de realiteit. De brochure wordt gebruikt in Nederland, Italië, Duits-sprekende landen, Engeland en Scandinavië.  

Naast het runnen van Voor Vorm en Inhoud, werk ik vier dagen in de week als brand designer bij het Arubaans Verkeersbureau in Den Haag. Hier hou ik me bezig met de visuele identiteit van Aruba in Europa. Zo maak stuur ik elke maand een nieuwsbrief naar een grote database, houd ik me bezig met online campagnes en de website, ben ik verantwoordelijk voor al het gebruikte beeldmateriaal en geef ik alles vorm wat vorm gegeven kan worden - van brochures en offline advertenties tot online banners en social media posts.

-

Art direction . DTP . Print . Website . Newsletters . Ads

© 2020  |  Monster  |  Tel: 06 2888 7783  |  K.V.K. nr. 62793411  |  willemijn@notabene-communicatie.nl

  • Instagram
  • LinkedIn - grijze cirkel
  • Facebook - grijze cirkel